اجاره بخاری

اجاره بخاری در فصل زمستان و مزایای آن

اجاره بخاری یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم‌ هایی مانند تولد، عزاداری، جلسه و … درفصل زمستان است. به وجود آوردن شرایط مناسب برای پذیرایی از مهمانان بر…

اجاره بخاری یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم‌ هایی مانند تولد، عزاداری، جلسه و … درفصل زمستان است. به وجود آوردن شرایط مناسب برای پذیرایی از مهمانان بر عهده میزبان مراسم است. علاوه بر این، گاهی برای گرم کردن کارگاه ها، سوله ها و اماکن عمومی بهترین راهکار اجاره بخاری مناسب است. اندازه و نوع وسیله گرمایشی مناسب بسته به فضای مورد استفاده، مساحت، تعداد مهمان‌ها و … فرق می کند. جهت اطمینان از انتخاب خود برای کرایه یا خرید بخاری تا انتهای مقاله را بخوانید.

اجاره بخاری به صرفه تر است یا خرید آن؟

با توجه به اینکه اکثر نقاط کشور ما، در اغلب ماه های سال هوایی گرم و یا معتدل دارد، خرید بخاری مناسب جهت استفاده در منازل، محل کار، مساجد و… به صرفه نیست؛ بخاری با کیفیت درجه۱ هزینه نسبتا بالایی دارد؛ در حالی که تنها چند ماه سال از آن استفاده می شود. بخاری فضای نسبتا زیادی اشغال کرده و از زیبایی دکوراسیون محیط می کاهد. در نتیجه اگر مراسمی کوتاه مدت، محیطی کوچک و یا بودجه کمی دارید، اجاره بخاری برای شما گزینه بسیار مناسب تری است.

کدام نوع بخاری را برای کرایه انتخاب کنیم؟

بخاری های موجود برای اجاره، انواع متفاوتی دارند؛ هر یک از این ها برای استفاده در محیط و شرایط خاصی مناسب است. شما می توانید با مطالعه ویژگی های انواع بخاری، وسیله گرمایشی مناسب برای استفاده در مجالستان را انتخاب کنید.

اجاره بخاری گازی 

برای استفاده از بخاری ها بسته به نوع آنها، دو نوع انرژی گاز یا برق مصرف می شود. اما در ایران هزینه تامین گاز آسان تر از برق بوده و انرژی ارزان‌تری محسوب می‌شود. در نتیجه اجاره بخاری گازی صرفه اقتصادی بیشتری دارد و در صورت نیاز به کرایه تعداد زیادی بخاری با ظرفیت بالا، استفاده از نوع گازی آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اجاره بخاری برقی

انرژی مورد نیاز این بخاری، همان طور که از نامش پیداست، از برق تامین می شود. علی رغم اینکه بخاری برقی، انرژی بیشتری نسبت به نوع گازی مصرف می‌کند، اما به دلیل سهولت تامین برق و امکان استفاده در اکثر محیط ها طرفدار زیادی دارد. بخاری برقی جای بسیار کمی اشغال می کند و به راحتی قابل حمل است. مجموع این ویژگی ها سبب می شود گاهی بخاری برقی حتی برای استفاده در فضای باز نیز مناسب باشد.

اجاره بخاری برقی

بخاری فضای باز

نام دیگر آن بخاری تابشی است. همچنین به علت شکل ظاهری آن، به بخاری قارچی نیز معروف است. این وسیله گرمایشی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. این بخاری با انرژی برق یا گاز کار می کند اما همان طور که می دانید، امکان استفاده از بخاری های برقی و گازی برای محیط سر باز و بزرگ فراهم نیست. همین ویژگی، بخاری تابشی را به یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای اجاره بخاری تبدیل کرده است. علاوه بر این، ظاهر بسیار زیبای این وسیله سبب شده که از آن برای مراسم‌ هایی همچون عروسی، تولد، دورهمی خانوادگی و… استفاده شود. بنابراین اگر قصد شما از اجاره بخاری، استفاده در باغ، تالار، رستوران، تراس، آلاچیق، پیاده رو ها و… است، از انتخاب بخاری تابشی برای اجاره پشیمان نمی شوید!

اجاره بخاری تابشی

کرایه جت فن (هیتر)

جت فن یک نوع وسیله گرمایشی است که برای گرم کردن کارگاه ها و مراکز صنعتی کاربرد دارد. انواع مختلفی مانند گازی، گازوئیلی و برقی دارد. این وسیله برای گرم کردن کارگاه‌های ساختمانی، انبار و گاراژها، کارخانه ‌ها و … به کار می رود. از آنجا که خرید این بخاری هزینه زیادی دارد، اجاره آن بصورت موقت برای کارفرمایان به صرفه تر است. هیترها توان و مصرف انرژی متفاوتی دارند؛ پس در انتخاب وسیله مناسب برای اجاره، به مساحت محیط و موقعیت آن نیز توجه کنید.

اجاره بخاری جت فن

اجاره بخاری صنعتی

بخاری صنعتی برای گرم کردن فضای کارخانه ‌ها، گلخانه ها و… استفاده می شود. برخلاف تصور افراد، بخاری های صنعتی انرژی زیادی مصرف نمی‌کنند؛ بلکه در صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز نقش دارند و بر اساس انرژی مصرفی، انواع برقی، گازی و آبی دارند. هزینه خرید این نوع هیترها بسیار زیاد بوده و از همین رو اجاره بخاری صنعتی برای گرم کرن سوله ها و کارخانه ها بسیار رایج است.

کرایه پنکه ؛ آسان و مقرون به صرفه
بیشتر بخوانید...

علاو ه بر این ها، انواع دیگری از بخاری ها با عنوان بخاری کپسولی نیز در بازار موجودند.

نتیجه گیری

گاهی برای برگزاری مراسمی در فصل زمستان، نیاز فوری به تهیه وسیله گرمایشی مناسب دارید. در این شرایط، اجاره بخاری راهی آسان، کم هزینه و کم دردسر برای رفع این مشکل است. همچنین اگر برای تامین آسایش کارکنان خود در فصل سرما هزینه کافی برای خرید بخاری های بزرگ و باکیفیت را ندارید، با اجاره کولر برای مدتی محدود می توانید به راحتی این معضل را حل کنید. انواع مختلفی از بخاری برای کرایه وجود دارد که هر یک مزایا و معایبی دارند؛ بخاری های تابشی مختص فضای باز و بخاری های صنعتی برای محیط های بزرگ و کارگاهی است. شما میتوانید متناسب با محل استفاده، کاربری و بودجه مورد نظرتان، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

در صورتیکه تمایل به خرید و یا خرید کولر آبی، اجاره پنکه آبی و خرید پنکه مه پاش ، اجاره پنکه مه پاش و خرید یا اجاره پنکه صنعتی دارید می توانید به فروشگاه میست ایران سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست