کرایه پنکه

کرایه پنکه ؛ آسان و مقرون به صرفه

کرایه پنکه و اجاره پنکه ضرورتی است که با افزایش دمای هوا شدت می گیرد. با توجه به اینکه آب و هوای اکثر نقاط ایران گرم است، تهیه وسایل سرمایشی…

کرایه پنکه و اجاره پنکه ضرورتی است که با افزایش دمای هوا شدت می گیرد. با توجه به اینکه آب و هوای اکثر نقاط ایران گرم است، تهیه وسایل سرمایشی مناسب از ضروریات است. گاهی برای برگزاری جلسه، مراسم عروسی، عزاداراری و… لازم است بسته به شرایطی که دارید، به جای خرید، برای کرایه پنکه یا هر وسیله مورد نظرتان اقدام کنید.

در این صورت دو راه دارید: کرایه کولر – کرایه پنکه

کرایه پنکه و کولر، هر کدام مزایا و معایبی دارد؛ شما باید با توجه به بودجه و نیازتان، محل استفاده، مساحت آن و… انتخاب کنید. با مطالعه ادامه مقاله خواهید دانست که اجاره کدام یک برای شما مناسب تر است!

مزایای کرایه پنکه

  • جای بسیار کمی اشغال می کند
  • پنکه سر و صدای کمتری دارد و به راحتی قابل حمل است.
  • می توان جهت چرخش آن را تنظیم کرد؛ پس در صورتی که برای محل خاصی از یک سالن بزرگ، شرکت یا خانه به وسیله سرمایشی نیاز داشته باشید، استفاده از پنکه بهتر از کولر است.
  • درست است که پنکه خنک کنندگی کمتری نسبت به کولر دارد، اما با اجاره تعداد بیشتری پنکه برای استفاده در یک محل، همچنان هزینه به صرفه ای خواهید پرداخت.
  • انواع مختلفی دارد که متناسب با محل مورد استفاده و کارایی مورد نظرتان می توانید آن را انتخاب کنید.
کرایه پنکه در فصل تابستان

معایب استفاده از کولر

  • استفاده از کولر، بخصوص برای مناطق گرمسیر که ساعات زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، هزینه بیشتری دارد. کولر آب و برق زیادی مصرف می کند؛ این در حالی است که کشور ما با کمبود شدید منابع انرژی روبرو است ؛ بنابراین علاوه بر هزینه نسبتا زیادی که به شما تحمیل می کند، به محیط زیست هم آسیب می زند.
  • استفاده از کولر جای بیشتری می گیرد و اجاره آن هزینه بیشتری نیز دارد.
  • علاوه بر این، کولر عموما برای فضای بزرگ مناسب است و جهت استفاده در محیط های آپارتمانی و کوچک، بهترین گزینه سرمایشی استفاده از پنکه است.
کرایه انواع پنکه

انواع پنکه

دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم درجه چرخش است؛ در نتیجه می توان تنها بخشی از محیط را به دلخواه خنک کرد. به دلیل وزن کم جابجایی آن بسیار آسان است. کنترل با ریموت، تنظیم تایمر و تنظیم شدت موتور نیز از مواردی است که سبب محبوبیت این نوع پنکه شده است.

راهنماي خرید كولر ‌صنعتي
بیشتر بخوانید...

پنکه ایستاده

کرایه پنکه ایستاده بهترین گزینه برای اتاق های کوچک، ادارات ، کارگاه ها، غرفه های نمایشگاهی و…

پنکه رومیزی

پنکه رومیزی به دلیل اندازه کوچک تری که دارد برای قرارگیری بر روی میز طراحی شده است. نسبت به پنکه ایستاده صدای بیشتری تولید می کند؛ قابلیت چرخش ندارد اما با این حال همچنان برای استفاده در اتاق کار، کارگاه های کوچک، کارگاه سفالگری و… انتخاب مناسبی است.

علاوه بر این ها، انواع دیگری از پنکه با عنوان پنکه سقفی، صنعتی، بدون پره و پنکه مه پاش یا رطوبت ساز وجود دارد که این نوع مناسب استفاده در فضای باز است.

پنکه رومیزی

کرایه پنکه مه پاش

این دستگاه خنک کننده توسط فشار باد، آب را به قطرات بسیار ریز تبدیل می کند که در فضای محیط منتشر شده ، به راحتی تبخیر می شوند و هوایی خنک و مطبوع را به وجود می آورد. درست است که پنکه مه پاش از آب استفاده می کند، اما غبار ایجاد شده مقدار کمی رطوبت دارد و به محض برخورد با سطوح، تبخیر می‌شود و هنگامی که با سطح پوست برخورد می کند، بدون احساس خیس شدن، حس خنکی ایجاد می کند.

پنکه مه پاش، علی رغم سایر وسایل خنک کننده، جایگزین مناسبی برای استفاده در فضای بیرون از خانه است.

کرایه پنکه مه پاش

مزیت پنکه مه پاش

  • این پنکه ها علاوه بر خنک کنندگی بالا، گرد و غبار و سایر آلودگی های هوا را از بین می برند.
  •  دارای چرخ بوده و نسبت به کولر ها به آسانی قابل جابجایی هستند.
  • در مقایسه با سایر خنک کننده ها مصرف آب و برق کمی دارند.
  • جهت استفاده در مناطق خشک، باغ ها، کافه و رستوران های فضای باز، ایستگاه ها، محل کار و سالن های ورزشی؛ علاوه بر این در مزارع، معادن، اسکله ها و… از پنکه مه مه پاش برای کنترل آلودگی نیزاستفاده می شود.
کولر آبی چگونه کار می کند؟
بیشتر بخوانید...

نتیجه گیری

در برگزاری مراسم ها در فصول گرم سال، گاهی نیاز کوتاه مدت و ضروری به تهیه وسیله خنک کننده مقرون به صرفه ایجاد می شود؛ در چنین شرایطی، اجاره پنکه نسبت به خرید آن، گزینه ای بسیار مناسب تر است. بسته به اینکه مراسم در محیط بسته برگزار می شود یا فضای باز، چه کاربری دارد (استفاده در محیط کار، آپارتمان و… ) و اینکه بودجه شما برای اجاره پنکه چقدر است، می توانید پنکه مناسب برای خودتان را پیدا و اجاره کنید

در صورتیکه تمایل به خرید و یا خرید کولر آبی، اجاره پنکه آبی و خرید پنکه مه پاش ، اجاره پنکه مه پاش و خرید یا اجاره پنکه صنعتی دارید می توانید به فروشگاه میست ایران سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست