اجاره کولر

اجاره کولر ؛ انتخابی مناسب و اقتصادی

اجاره کولر از جمله کارهایی است که برای خنک کردن مکان برگزاری مراسم ها بخصوص در فصول گرم سال پیشنهاد می شود. گاهی برای برگزاری مراسم، مهمانی، جلسه و ……

اجاره کولر از جمله کارهایی است که برای خنک کردن مکان برگزاری مراسم ها بخصوص در فصول گرم سال پیشنهاد می شود. گاهی برای برگزاری مراسم، مهمانی، جلسه و … در خانه، باغ یا محل کارتان نیاز ضروری و کوتاه مدت به تهیه وسایل سرمایشی پیدا می کنید و یا پس از اجاره یک سالن، سوله و یا سوییت، متوجه می شوید که سیستم سرمایشی درستی ندارد و باید برای اجاره کولر یا پنکه و یا خرید آن تصمیم بگیرید.

در انتخاب تجهیزات سرمایشی توجه داشته باشید که استفاده از پنکه برای خنک کردن سالن های بزرگ و مراکز تجاری کاربرد ندارد. اجاره کولر های آبی و گازی با توجه به خنک کنندگی و تنوع بالاتری که دارند کارایی بهتری دارد. در اینجا دو راه  دارید:

  1. با توجه به نیازتان وسیله را بخرید.
  2. آن را اجاره کنید !

هریک از این راه ها مزایا و معایبی دارد که در ادامه درباره آن می خوانید:

اجاره کولر آبی و گازی

خرید کولر بهتر است یا اجاره آن؟!

اگر هریک از شرایط زیر را دارید، باید بدانید اجاره یک کولر برای شما بسیار با صرفه تر از خرید آن است:

  • برای مدت کوتاهی به آن نیاز دارید.
  • توان پرداخت هزینه جنس درجه۱ و باکیفیت را ندارید.
  • مالکیت محل مورد استفاده با شما نیست.
  • تعداد مهمانان شما با توجه به مساحت ملک بالاست.
  • هدف از برگزاری مراسم سخنرانی، جلسه، سمینار و… است که تمرکز و توجه مخاطبان را می طلبد و گرما سبب کلافگی و کاهش تمرکز آنها می شود.

استفاده از کولر آبی یا گازی؟

اگر تصمیمتان برای تامین سیستم سرمایشی مکان مورد نظرتان از طریق اجاره قطعی شده، احتمالا الان به دنبال گزینه مناسب اجاره از بین کولر آبی و گازی هستید. بهتر است به جای پرسیدن از افرادی که تخصص ندارند، متناسب با محل مورد نظرتان مزایا و معایب هریک را بدانید و وسیله ای که برای شما مقرون به صرفه تر است را تهیه کنید.

اجاره کولر گازی تک فاز
بیشتر بخوانید...

مزایای اجاره کولر آبی

  1. اجاره کولر آبی هزینه کمتری نسبت به کولر گازی دارد.
  2. اگر در مناطق خشک کشور زندگی می کنید، رطوبت ایجاد شده توسط این کولرها هوای بسیار مطبوع تری را در فصل تابستان برایتان ایجاد می کند.
  3. با توجه به شکل ظاهری و حجمی که کولر آبی اشغال می کند، جهت استفاده در منزل و مجالس خودمانی و صمیمی تر مثل تولد، عروسی، عزاداری و… مناسب تر است.
  4. با توجه به متراژ بالا، استفاده از یک کولر گازی کافی نیست؛ در نتیجه، در صورت محدودیت در پرداخت هزینه، بهتر است از کولر آبی استفاده کنید.
اجاره کولر آبی

به این مقاله هم سر بزنید. اجاره کولر آبی

در چه صورت از کولر گازی استفاده کنیم؟

  1. کولر گازی ظاهر شکیل و زیباتری نسبت به کولر آبی دارد و می توان آن را با چیدمان سالن هماهنگ کرد.
  2. توانایی خنک کنندگی آن بیشتر است.
  3. اجاره کولر گازی برای استفاده در مناطق شرجی کارایی بسیار بهتری نسبت به کولر آبی خواهد داشت.
  4. دردسر نصب کولر گازی کمتر است؛ اگر زمان زیادی ندارید احتمالا اجاره کولر گازی گزینه بهتری برایتان است.
  5. انواع مختلفی مثل دیواری، ایستاده و قابل حمل دارد که امکان جابجایی و حمل آن راحت تر است.

انواع کولر گازی

کولر گازی ایستاده

این کولر ها به علت قابلیت جابجایی آسان و حجم نسبتاٌ کمی که اشغال می کنند، بیشترین متقاضی را دارند. علاوه بر این، ظاهر زیبای کولر های گازی ایستاده، آن را به بهترین انتخاب برای اجاره کولر گازی تبدیل می کند.

کولر گازی ایستاده

کولر گازی پنجره ای

این نوع کولر ها روی پنجره قرار می گیرند و کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند. پس اگر به دنبال اجاره کولر مناسب برای استفاده در منزل یا محیط کار هستید، ما این کولر ها را به شما پیشنهاد می کنیم. این کولرها هزینه کمتری نسبت به کولر گازی ایستاده دارند.

کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پرتابل

همان کولر گازی قابل حمل است. همین قابلیت جابجایی و نصب آسان، آن را در رده محبوب ترین کولر های گازی برای اجاره قرار داده است.

کولر گازی پرتابل

نتیجه گیری

اجاره کولر دارای مزایا و معایبی است که کاملا به کاربری مورد نظر شما، محل مورد استفاده، بودجه و سلیقه تان بستگی دارد. کولر آبی برای استفاده در مناطق خشک، خانه و مراسم غیر رسمی و با هزینه کمتر مناسب است اما اگر به دنبال تهیه وسیله ای برای خنک کردن بیشتر و استفاده در مراسم رسمی تری هستید، به ظاهر زیبای سالن اهمیت می دهید، فضای کمتر و بودجه بیشتری دارید، مطمئنا می توانید از میان انواع کولرهای گازی ایستاده، قابل حمل و پنجره ای، وسیله مورد نظرتان را پیدا کنید.

کاربرد کولر صنعتی در سالن ورزشی
بیشتر بخوانید...

در صورتیکه تمایل به خرید و یا خرید کولر آبی، اجاره پنکه آبی و خرید پنکه مه پاش ، اجاره پنکه مه پاش و خرید یا اجاره پنکه صنعتی دارید می توانید به فروشگاه میست ایران سربزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست